mandag

FANTASTISKE MANDAG
Er lige kommet hjem fra GYM efter en hård hård førsteskoledag-efter efterårsferien. vågnede i morges og fandt min mobil ringe, fordi jeg skulle op. Jeg gjorde mig klar, og da jeg skulle til at tage mine vinterstøvler på, bibbede der en sms ind på mobilen, hvor der stod, at første time var aflyst, cool nok :) da jeg så kom hjem, lavede jeg lige mine lektier, og så Beverly Hills og lidt af Friends, for så kom min mor hjem fra byen, med : (gør jer klar guys) masser masser af nyt fedt tøj, som jeg har fået lov til at låne. Må desværre ikke ligge billeder ind, ved ikke hvorfor. meeen + en STOR gave til mig:) + hun sagde at hende og min far gerne vil give med 1000 KR. FEEEEEDDDDDTTTT right. :)
ha en fantastisk mandag :)
Nyd billederne 

L






Ingen kommentarer:

Send en kommentar