fredag

// Nu med nyt //
I går var jeg inde i Århus (Festugen) med mine forældre, for at spise på Mackies pizza place. Vildt hyggeligt, bortset fra at min mor og jeg begge var og er syge ;(... 
Nå men, nu hvor er var og er syg, tænkte jeg jo som en pige SKAL, at jeg skal da have noget i trøste gave fra mig selv. Og jeg kan ligeså godt sige det som det er.... JEG ELSKER ALT HVAD DER HAR MED LÆBE BALM AT GØRE. og jeg er VIRKELIG storforbruger af det. Jeg ved ikke om i kender det.???
Nå, men altså, jeg bruger tit læbepomade fra Matas, men når det ligesom er tørret ind i min læber, får jeg MEGA tørre læber, og det forstår jeg ikke, (indtil igår) Jeg gik i Magasin og en meget sød ekspedient hjalp mig. Jeg fortalte mit problem, og hun sagde at i de 'billige' læbepomade og balm er der en olie i som kun ligger sig på læben og ikke suger ind så man får rigtig tørre læber af det, og det er ikke en god olie for huden. så derfor sagde hun at jeg skulle købe den fra Tromborg, dog til 75,-. men den virker kan jeg sige jer, der er virkelig værd at købe den, der er 6ML i. det er ikke meget, men den holder længe. (et par måneder)
PS: Tromborgs læbebalm er uden konserveringsmidler og alt det der pjat og så er det ØKOLOGISK...... ;)

Købte dog også lige eyeliner i sort fra GOSH. 

En ande ting (som jeg IKKE købte igår) men er rigtig glad for er denne her:

Ha en fantastisk dag ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar