søndag


// Grøn Koncert //

WOW, hvad kan jeg ellers sige... ? Jeg var d. 17 - 7 - 10 til Grøn Koncert i Århus, med to af mine rigtige gode bagups girls Kaa og Sofie. (Alle disse smukke billeder, er lånt fra min dejlige bagup girl Kaa <Hendes fantastiske blog, kig med HER> og fra deres hjemmeside). Grønkoncert har i samarbejde med Muskelsvindfonden, så derfor var Tonni med på scenen med Jacob Haugaard, og to andre som jeg desværre ikke kan huske navne på. Men der var altså godt gang i den. Vi var så heldige, at stå NÆSTEN forrest da Medina åbnede, du kan se billederne. og vi stod helt klods op af hegnet til de andre kunstnere. FEDT FEDT FEDT. 
L. 














Mig og Kaa
Mig og Sofie
Kaa, Sofie og mig




Af alle de Anders'er der er i Alphabeat, så forsangeren Anders, han SKAL bare opleves. Han er EN STOR energibombe. (; Virkelig fedt. (;

ELSKER HAM BARE..........

Nåede vi desværre ikke at se. 

PS: Fed dressup Medina har på ikke?????? og SKO!!! (;


1 kommentar:

  1. looks like so much fun! i love it :)

    natalieoffduty.blogspot.com

    SvarSlet