søndag

Shoppetur med mumparn (mor) på en fantastisk søndag formiddag;

Så gik det sgu alligevel løs i Bruuns Galleri her til formiddags.
Fik købt en masse nye fede ting, og jeg vil få godt og grundigt gavn af. !!! Jeg skal nemlig begynde min 5 el. 6 sæson tennis her på tirsdag, og så skulle jeg jo også lige købe nye ting til det, så jeg ikke starter helt dårligt ud på banen. ! og så her for nogle måneder siden, fik jeg en lille gave med et sæt rens til ansigtet, og er blevet helt vild med det, og så måtte jeg jo liiige købe noget mere. Det skal lige siges, at jeg ikke er den der kan tåle parfume (kun lidt) og det skal lige sides, at der er intet i de produkter med aloe i. Og så starter min eksame i morgen tidlig, så skulle også lige købe mig en retskrivningsbog. (;


// Louise

1 kommentar: