fredag

Gaver...
Så kom de endelig... Jeg har ventet på de her to enormt flotte neglelakker el. neglenak, hvad man nu end siger, og så kom de i dag, her til morgen. Jeg kunne næsten hører, at de dumpede ned i min postkasse (; Og dog, jeg lå og sov (;. Men men men, jeg  har vnetet i over 4 uger på dem, fordi posten fra USA ikke kunne flyve pga. vulkanudbrud. OG SÅ SKAL DET GÅ UD OVER MIN GAVE?????? I don't get it... ! 
Nå men, nu venter jeg jo kun spændt på mit g nej, det skal ikke med en flyver (; Så det har bare at komme.. 
Ha´en god fredag 

//Louise



Gave fra Womanabonnement

2 kommentarer:

  1. hvor er det nogle fine farver :-) super cool blog.. er blevet fast læser! kig forbi min blog hvis du har lyst?

    - tanna

    www.tannascloset.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Selvfølgelig, og tak for støtten. (;

    SvarSlet