lørdag

Sex And The City til ingen penge


 Hej people..

Her i december, var jeg oppe i den lokale Kvickly med min familie, for at købe STORT ind, til julen.
Jeg havde sagt, at jeg ønskede mig Sex And The City boxen, og de sagde bare, "er du fuld stændig sindsyg Louise"? Nej jeg er sgu ikke. Nå, men så jeg denne her annonce på en kæmpe tavle deroppe. og jeg hev den straks ned, og gemte den et sikkert sted. Så kom jeg hjem, og ringede til hende her, der ville sælge den, og jeg kunne bare hente den med det samme. Det gjorde jeg så, og sikke et røver - køb...

Hva´ sir´ I så???

- LO

7 kommentarer:

  1. JA, Det jeg ser faktisk aldig efter sådan nogle annoncer, men hallo.... det er vildt nice..

    SvarSlet
  2. Wow main.
    Tillykke med den.
    (;

    SvarSlet
  3. Det er et godt køb! Det er en boks fyldt med maaange timers god underholdning :)

    /Maria
    garderobeskabet.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Snyd!! så billigt vil jeg også have satc boxen

    Btw, Rigtig fin blog :D

    SvarSlet